مطالب طنز(کمک به استخر)


همه چیز از همه جا *_ ^

زندگی مثل یه جاده می مونه من و تو مسافراشیم قدر این لحظه ها رو بدونیم که ممکنه فردا نباشیم...

  

یارو صبح اومد دم در خونمون گفت: میخوایم واسه محله تون یه استخر احداث کنیم......
نیازمنده کمک های مردمی هستیم.....

خیلی با حرکتشون حال کردم و رفتم یه لیوان آب آوردم واسش!!!

اصن مونده بود چی بگه بیچاره!!!

از حرکت بشردوستانه ی خودم خیلی خرسندم!!



نظرات شما عزیزان:

یاسمن
ساعت22:35---5 مهر 1392
باحال بود...
اپم عزیزم


يسنا
ساعت12:02---5 مهر 1392
ايول بيچاره حتما هنگيد...نه؟!!!
پاسخ:هههه آره بد جووور!


رامان
ساعت21:03---3 مهر 1392
هههههههههههههههههههههه
دختر!کاش همه مث تو بودن!
حرکتت هم سمبولیک بوده هم بنده خدا حتما تشنشم بوده
آخه چون این کار خیرت دو تا تشکر داشت طفلکی هنگ کرده نمیدونسته چطوری ازت تشکر کنه
منم یادمه یه روز اومدن گفتن میخوان تو این محله درمانگاه دروست کنن رفتم تو یخچال هرچی قرص و شربت مال دوسال پیش داشتیم آوردم تقدیمش کردم حیوونکی تا خواست چیزی بگه کلی ازش تشکر کردم ...
از دستشون راحت شدم !!تو این چن مدت
چن نفر تلفات دادیم به خاطر این دارو ماروها
ولا!! منم کارم بشر دوستانه بوده ها!!!!


مریلا
ساعت21:35---2 مهر 1392
سلام ممنون که به وبلاگم سر زدی من لینکت میکنم تو هم بلینکم بای

سمر
ساعت19:19---2 مهر 1392
اره بی چاره پسرا

سمر
ساعت16:36---2 مهر 1392
בیشَبــــ פֿــבا آهِسـتـﮧ בر گُوشــَــــم گُفت :





בیگـﮧ بَســــــــــــــــــــــ ــــــــــــﮧ!





بارانَــــــــــــم از اَشڪـهایت פֿـجاَلت مے ڪــَــشــــב ... !!


محمد
ساعت21:25---1 مهر 1392
چه حرکت وبی انجام دادی راستس به وب من چرا سر نمیزنی

☂☆✘✪♫...خانوم بلا...♫✪✘☆☂
ساعت15:25---1 مهر 1392
آره بابا منم فرستادم ولی 9 دیقه که هیچ ... 9 ساعت بعدشم هیچ خبره خوشی بم نرسید ...



اینا همش چرته بابا...

برا منم خیلی از این پیاما میاد منم کلن هیچ اعتقادی ندارم... اما حالا گفتم این یکی رو بفرستم ببینم چی میشه
پاسخ:منم دفعه اولی بود که امتحان میکردم ولی فایده ای نداشت!!!


ayda
ساعت17:45---31 شهريور 1392


ﺳﻼﻡ ﻫﺮﭼﯿﺰﯼ ﺭﻭ ﮐﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ 3 ﺑﺎﺭﺗﮑﺮﺍﺭﮐﻦ ،ﺑﻌﺪ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺯﯾﺮ ﻭ ﺑﺨﻮﻥ : ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺮﺣﻤﻦﺍﻟﺮﺣﯿﻢ ﻻﺣﻮﻝ ﻭﻻﻗﻮﺓ ﺍﻻ ﺑﺎﻟﻠﻪ ﺍﻟﻌﻠﯽ ﺍﻟﻌﻈﯿﻢ ﺁﻣﯿﻦﺍﯾﻦ ﭘﯿﺎﻡ ﺭﻭ ﺑﻪ 9 ﻧﻔﺮ ﺑﻔﺮﺳﺖ ، ﺁﺭﺯﻭﺕ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻣﯿﺸﻪ ، ﺑﺎﻭﺭ ﻧﻤﯿﮑﺮﺩﻡ ﻭﻟﯽ ﻭﻟﯽ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻣﯿﺸﻪ ! ﭘﺎﮎ ﮐﻨﯽ ﯾﺎ ﻧﻔﺮﺳﺘﯽ ﻣﻤﮑﻨﻪ ﺁﺭﺯﻭﺕ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻧﺸﻪ ﺍﻻﻥ ﺳﺎﻋﺖ ﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ ، ﺩﻗﯿﻘﺎ 9 ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ ﯾﻪﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﻣﯿﺎﻓﺘﻪ ﮐﻪ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﺖ ﻣﯿﮑﻨﻪ...........


☂☆✘✪♫...خانوم بلا...♫✪✘☆☂
ساعت15:01---31 شهريور 1392



هرچیزی و که بیشتر از همه میخوای 3بار تکرارکن ،بعد نوشته زیر و بخون :




بسم الله الرحمن الرحیم




لاحول وقوة الا بالله العلی العظیم









آمین









این پیام رو به 9 نفر بفرست ، آرزوت برآورده میشه ، باور نمیکردم ولی ولی واقعا برآورده میشه









پاک کنی یا نفرستی ..... ممکنه آرزوت برآورده نشه









الان ساعت و نگاه کن ، دقیقا 9 دقیقه بعد یه اتفاقی میافته که خوشحالت میکنه...<

پاسخ:حتما امتحان میکنم آجی ممنوووون


مژده
ساعت13:49---31 شهريور 1392
خخخخخخ

+3تا اپیدم
پاسخ:اوووومدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ یک شنبه 24 شهريور 1392 playful girl ♥



طراح : صـ♥ـدفــ